Dagarna i livet

En och en halv vecka har gått sedan jag sprang ut på skolgården med ett långt sommarlov framför mig. Jag har hunnit med en hel del, främst spenderat tid med mina vänner men också haft tid att bara göra inget.Har sett ikapp 3 stycken serier plus varit och yogat med Erika. 
 
Hade picknick med Wilma, Elin och Ellen en dag i stan. 
 
Gjorde Söder en annan dag tillsammans med Vendela, Sofie och Malin. Vi hittade äntligen Skinnarviksberget, underbar utsikt över hela Stockholm. 
 
Självklart firade vi födelsedagsbarnet också. Vi spelade kubb, körde femkamp, åt jättegod mat och skrattade på som bara vi kan. 
 
Nu sitter jag ute på balkongen och skriver lite. Poetiskt, yes. Imorgon är det midsommar och det bär av till gänget. Det ska bli jättemysigt dock är vädret inte på vår sida, men who cares? Blir gummistövlar och allt annat